Zateplujeme


Budu teď asi trochu ohraná, protože každý, kdo ve zdraví přežil toto ďábelské léto, jistě s otevřenou náručí a v pletené čepici a šále již několikátý den vítá nádherný podzim. Patřím do kategorie podzimních a zimních týpků. Opálená vypadám blbě. Červeně. S rezavou kšticí začnu okamžitě vypadat jako správně uvařený humr. Naše dcera to podědila po mě. Barvy i odpor k té hořící žluté kouli. Naopak kluci se v teple rochní a fungují. Jakub v těch největších vedrech zvládl montovat rozpálenou černou střešní krytinu a ani nemrkl. Mě už jen pohled na ten plech způsoboval smrt. Nicméně i letos toho na něj bylo moc, oddechl si a vítá se mnou. Vítám intenzivně. Vyhrabala jsem všechny pletené propriety, ofoukla zaprášené svíčky a jala se instalovat podzimní pomocníky po celém době... Letos to bude absolutní hygge...



Trámy jsou již ověšené česnekem a bylinkami na sušení. Dostala jsem několik kousků litinového nádobí v krásné podzimní barvě. Musím říct že řízky, osmažené na sádle, na té litinové pánvi, nemají žádnou chybu... Bramboráky jakbysmet...



Ovce je na místě. Zahřívá Kubův ctěný zadek při ranním kafíčku



A podlaha v kuchyni, která bývala dost chladná, vyfasovala vietnamskou rohož pletenou z mořské trávy. Charlottka nyní tráví veškerý svůj volný čas tím, že se krmí kousky vietnamské rohože pletené z mořské trávy...



Venku strašně fouká, ale čeká nás tam ještě několik metrů dřeva na skládání do dřevníku, a ty tam vítr zcela určitě neuklidí, takže se zatím loučíme ♥

1 komentář:

  1. No tak jo, je to tady...podzim. Mám ho ráda, ale letošní léto pro mě bylo NEJ! Tu kožešinu bych brala a lehla bych si na ní ke kamnům:-). Dneska ráno jsem fakt litovala, že jsem si nevzala zimní bundu.
    Užívej krásného podzimu
    Henrieta

    OdpovědětVymazat