Velký předsíňový speciál


Je tomu něco málo přes dva roky, kdy jsme si řekli, že se tedy vrhneme na výměnu té prasklé podlahy v předsíni, všechno, co je rozbité, zapravíme a bude to OK. Nebylo...

Tenhle extrémně členitý, složitý a rozbombardovaný prostor nám to dal pěkně sežrat. Topení vedené přes práh - muselo se překračovat, vykopat podlahu, vyztužit ji. Nové stěny. Nové stropy. Nová elektrika. Nové všechno. Dnes, konečně, je hotovo... I když ne vlastně. Musím vzít maličkatý hadříček a opucovat všechny opatlané lištičky od  malování. Detail, ale už nemůžu. Občas tedy vytáhnu z přebalovací tašky vlhčený ubrousek a aby se neřeklo, něco ošmrdlám :-D

Vím, že téma předsíně už tady jednou bylo, ale stále to nebylo ono. Nebylo vymalováno. Chybělo zrcadlo. Vybírala jsem ho opravdu dlouho, hned tak se mi totiž nějaká seriová výroba nelíbí. Tradičně mi mé přání tedy splnil Kuba. V minulých týdnech jsme u něj objevili další nevídané nadání a sice vyrábění úžasných rámů, ať už na fotografie anebo právě na zrcadla. Barvu jsem si tedy vymyslela a aplikovala sama (abych jen nečuměla s otevřenou papulou). Kdyby to někoho zajímalo, je to křídová barva z Hornbachu v odstínu Cottage green. Ladí mi s kuchyňským robotem :)

Pohleďte tedy dále do galerie. Je tu několik novinek a vychytávek.  Židličkový věšák na brýle, složenky a telefony, v minulém příspěvku zmíněné nestínidlo na lampu, nový závěs, za kterým se ukrývá skříň na oblečení, ohrádka pro náměsíčné psy a sob nade dveřmi... A kalendář z Bella Rose s otáčecími daty, dny a měsíci, na kterém máme většinou úplně špatné datum a když už se mi to podaří sladit, stejně tam zůstane alespoň ta neděle....

No a na konci příspěvku najdete fotky "před". Až mě z toho pobolívá žaludek, když to teď vidím. Ale stálo to za to :)






















11 komentářů:

  1. Dobrý den,klobouk dolů,krásné to máte,ale ten stav "před" to je opravdu zoufalství.Věřím,že se vám při pohledu na fotky dělá zle, my takhle rekonstruovali celý domek, naštěstí jsme bydleli jinde a sem jsme se stěhovali až po. Už bych to nechtěla zažít.Přeji krásné dny. Jo,ty věšáčky na brýle jsou super,odkud je máte?:)
    Irena N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme. No my v tom celou dobu nějak fungujeme. Stěhovali jsme se sem, když synkovi byl rok, od té doby něco děláme a zvládáme do toho nosit další děti. Až teď, o tři roky později, se dá říct, že máme spodek jakš takš dodělaný. Samozřejmě vidím pád nedodělávek a koupelna není žádná nádhera. Ale všechno tam funguje a teď se nejvíc soustřeďíme na střechu a podkroví. Každopádně dole už bude čisto. Sláva :)) Posbírala jsem za ty roky tolik svince, že se mi opravdu zpětně dělá blbě :-D Jinak k dotazu... Věšáčky židličky jsou z ikei. Dřevěné "pozadí" a ta malá černá polička, to je všechno na míru dělané bývalému okénku, které vede do spižírny. Z druhé strany mám niku, kam si ukládám... bordel :-D

      Vymazat
  2. Děkuji,moc se mi to líbí,je to všechno osobité a originální,dřevo,cihly,krása,jste moc šikovní a ty posuvné dveře v kuchyni nemají chybu.Přeji vám hodně sil do dalších úprav a těším se na fotodokumentaci:)
    Mějte se krásně.
    Irena N.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc povedená proměna. Nevím co napsat, snad jen velké WOW, klobouk dolů :) Krasny den:)

    OdpovědětVymazat
  4. Aneto, hluboce se klaním před vaší odvahou, vytrvalostí a šikovností! Moc hezká proměna předsíně. Ten stav před by vystrašil nejednoho kutila. Jste skvělí :-) Hezké dny A.

    OdpovědětVymazat
  5. Já už vás sleduji dlouho a ty nápady no jedna básen.A není to nespravedlivé,že vám vše doma dělá manžel?Já bych též chtěla mít nápaditého muže.....nic ve zlém fandím VÁM a moc,váš dům je reklama na štastný domov.LEONA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu, on je opravdu unikát. V životě jsem nikoho dalšího podobného nepotkala. A slovu workoholismus dává zcela nový význam :-D

      Vymazat
  6. Náhodou jsem natrefila na váš blog,předsíň krásná,teda ta změna je fakt pořádná.Přeji krásné dny.Závidím v 'dobrém'šikovného manžela.Ach,kde Ti chlapy jsou...Marťa.

    OdpovědětVymazat
  7. "Koloušci" krása veliká !!!! Moc povedená proměna, nevím na co koukat dřív .... Marki

    OdpovědětVymazat